اجرای عملیات پاکسازی محل دپوی ضایعات و زباله منطقه ۳ پس از ۱۸ سال

شهردار منطقه ۳ گفت: عملیات پاکسازی محل دپوی موقت زباله در منطقه پس از ۱۸ سال به درخواست مردم و با دستور شهردار تهران در حال انجام است.

به گزارش شهر، گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی «بر عدم رضایت از زمین عرفی شیرازی» که به عنوان محل موقت دپوی زباله منطقه ۳ استفاده می‌شود و مشکلاتی را برای اهالی ایجاد کرده باعث شد تا مسئولین فعلی شهرداری منطقه نسبت به پاکسازی کامل این محل اقدام کنند.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران در بازدید از این محل درباره جمع‌ آوری محل دپوی زباله این منطقه گفت: حدود ۱۸ سال از این زمین به عنوان محل دپوی موقت ضایعات و زباله استفاده می‌شد که با درخواست مردم و با دستور آقای زاکانی شهردار تهران و پیگیری معاونت خدمات شهری و هماهنگی معاونت امور مناطق، منابع جابجایی این محل تامین و بلافاصله پاکسازی آغاز شد.

شهردار منطقه ۳ درباره محل انتقال این زباله‌ها گفت: زباله‌ها به فضاهایی در شهریار و کهریزک که به همین منظور آماده شده منتقل می‌شوند و سعی می‌کنیم طی یک ماه آینده محل را پاکسازی و برای استفاده اهالی محل آماده کنیم.

گفتنی است مجموعه بازیافت شهرداری منطقه ۳ یک ضلع آن به بزرگراه چمران، ضلع دیگر به خیابان ملاصدرا و از سمت شمال به ده ونک منتهی می‌شود.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 16317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =