ارائه خدمات بیشتر و بهتر تاکسیرانی به شهروندان و مسافران منطقه ۱۵

جلسه انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۵ با هدف تمرکززدایی از مدیریت تاکسیرانی و واگذاری اختیارات مدیریتی و نظارتی به منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسماعیل بیگی مـدیـرعـامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با حضور در شهرداری منطقه ۱۵ درباره این خبر گفت: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی در دوران مدیران قبلی تصدی گر بوده و از ظرفیت های موجود در مناطق به طور کامل بهره نگرفته و در پیگیری موضوعات حمل و نقل پویا عمل نکرده بود، برآن شدیم تا واگذاری اختیاران بصورت تدریجی در مناطق انجام شود.

او اضافه کرد: اکنون به لطف خدا این امکان فراهم شده تا بخشی از اختیارات سازمان در جهت تمرکز زدایی انجام شود و در این راستا همکاران سازمان که در مناطق مستقر بودند؛ زیر نظر معاونت ترافیک منطقه خدمت رسانی کنند.

اسماعیل بیگی با اشاره به اینکه در این فرایند چند منطقه حساس به عنوان پایلوت انتخاب شده و منطقه ۱۵ سومین منطقه تهران است که این طرح در آن اجرایی می شود، افزود: منطقه ۱۵ به جهت سکونت مردم مومن و انقلابی و همچنین با توجه به وسعت و مساحت زیاد و تردد بین شهری بالا به خدمات ویژه تاکسیرانی نیاز دارد و در این طرح انتخاب شده است.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه در نشست امضای تفاهم نامه از انتخاب این منطقه برای واگذاری اختیارات سازمان تاکسیرانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد: به کمک هم می توانیم مشکلات را رفع کنیم تا همکاران محترم راننده تاکسی شرایط بهتری داشته و خدمات مفیدتری را به مردم  ارائه کنند.

بنابراین گزارش؛ امضا و تبادل تفاهم نامه واگذاری اختیارات سازمان تاکسیرانی به منطقه ۱۵ توسط مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و شهردار منطقه ۱۵،   بازدید مدیران از مجموعه های تاکسیرانی منطقه شامل پایانه های خاوران، ثامن الحجج، بسیج، مجموعه استخر دوقلو و حضور در همایش دوچرخه سواری همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در پیست دوچرخه بوستان آزادگان از جمله برنامه های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در منطقه ۱۵ بود.

۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 16328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =