با مردم بودن، حاج قاسم را سردار دل‌ها کرده است

شهردار منطقه ۲۲ تهران در «دوشنبه های تکریم خانواده معظم شهدا» و در سالروز سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با خانواده معظم شهید «حمید زاهدی اردستانی» دیدار و از آنان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت سردار دلها و محبوب قلب‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: سیزده دی ماه روز تلخی برای همه ما بود که  جنایتکاران و دشمنان کشور همه را اندوهگین کردند، آنان شخصی  را از ما گرفتند که برای مردم بود و صادقانه برای مردم کار می کرد.
او ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در اوج اقتدار، تواضع داشت و همه ی فکر او، مردم بودند، و با مردم بودن، او را سردار دلهای مردم کرده است.
او خاطر نشان کرد: بزرگترین ویژگی حاج قاسم صداقت او بود و همه مردم با هر نگرشی این را می دانستند.

 محمدی افزود:اگر ما الان در آرامش و امنیت زندگی میکنیم، بخاطر فداکاری ها و جانفشانی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است و بزرگداشت نام و یادشان مهمترین وظیفه ماست.
او گفت : یاد شهدا و تکریم خانواده معظم آنان، برکت کار ما را در شهرداری افزایش می دهد.  
گفتنی است؛ شهردار منطقه ۲۲ هر هفته به همراه نمایندگان بنیاد شهید و حوزه مقاومت بسیج عماریاسر و همچنین مدیران شهری منطقه  به دیدار خانواده های معزز شهدا می رود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 16364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =