برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در منطقه ۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب در این باره گفت: روضه فاطمی و هیئت های مذهبی بانوان در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو، اجرای مسابقه کتابخوانی در دو رده سنی کودک و بزرگسال با موضوع مقام حضرت فاطمه(س) و سردار دلها، پویش "در شهر چراغی بر افروز" برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده هایشان با مشارکت زنان فعال محلات اجرا خواهد شد.  
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳  اظهار کرد: به منظور نهادینه کردن ارزش های انسانی از جمله ایثار، آزادگی، وفاداری و ظلم ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه، بستر سازی و ایجاد فضایی مناسب جهت برگزاری هیئت های مذهبی خانگی بانوان در مجموعه های مختص آنان، انجام می شود.  
او افزود: در پویش "در شهر چراغی بر افروز" با بهره گیری از تبلیغات محیطی در سرای محلات، مساجد، اماکن عمومی و فرهنگی، از بانوان خیر دعوت می شود تا نسبت به تهیه اقلام بسته های معیشتی مورد نیاز زنان سرپرست خانوار و توزیع آن ها با شهرداری مشارکت  کنند.  

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 16392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =