تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان لاله‌های زهرایی در منطقه ۱۳، از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام  در منطقه ۱۳ سبب برکت است، افزود : این دومین بار است که منطقه ۱۳ میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم است.

او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد : در این جلسات، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد : در حال حاضر، عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده  و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می شود

علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه وارد محدوده شهرداری منطقه ۱۳ شده و آئین وداع با انها در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود، یادآور شد: این شهدای گمنام، ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۷ دی ماه از مقابل مسجد انصار الحسین(ع) واقع در خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

شهردار منطقه ۱۳ با دعوت از شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم، حضور آنها را فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با شهدا، امام و رهبری دانست.

علی احمدی خاطر نشان کرد : بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از مشکلات و آسیب ها، مصون خواهیم بود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 16401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =