پرواز دل نوشته‌های ۵۰۰ دانش آموز به حاج قاسم بر فراز آسمان بوستان ولایت

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از ویژه‌برنامه اجتماع ۵۰۰ نفری یاران دبستانی حاج قاسم با حضور جمعی از دانش‌آموزان شهر تهران، شهردار و مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در بوستان بزرگ ولایت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی امیری با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی نه تنها مرد میدان بود بلکه مرد عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز بود.  

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران هدف از تجمع دانش آموزان در بوستان بزرگ ولایت را مشق ولایت پذیری اعلام کرد و افزود: ما سربازان میدان شهادت، ولایت و رشادت هستیم و امروز کودکان مناطق مختلف شهر تهران برای حضور در این ویژه برنامه گرد هم آمده اند تا با دل نوشته های زیبای خود برای شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی مشق رشادت کنند و این روز را به یادگار در تقویم زندگی خود ثبت کنند.

امیری با تاکید بر اینکه این برنامه ترکیبی شامل برنامه نامه‌ای به آسمان به همراه اجتماع ۵۰۰ نفری یاران دبستانی حاج قاسم بود، بیان کرد: در ابتدا در بوستان ولایت‌ برنامه‌ های فرهنگی برای شرکت کنندگان اجرا و در ادامه دانش آموزان با اتصال دل نوشته های خود به بادکنک هایی با رنگ سیاه و سفید، آنها را به صورت نمادین به آسمان فرستادند.

تقدیر از خانواده معزز شهیدان دانش آموز، مولایی و جلیلی، قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان، برگزاری مسابقه و اجرای گروه سرود و تواشیح مرصاد از ویژه برنامه های این مراسم بود. بخش دیگر این برنامه که در فضای باز بوستان ولایت برگزار شد با اجرای مارش نظامی همراه بود.

۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 16421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =