تأمین روشنایی و ایمن‌سازی ۱۵ پل عابر پیاده در منطقه ۱۹

عملیات ایمن‌سازی و رفع نواقص روشنایی پل‌های عابر پیاده در محدوده منطقه ۱۹ اجرا شد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به بازدید و نظارت های برنامه ریزی شده به منظور نگهداشت المان های شهری و ترافیکی در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان اعلام کرد: در همین راستا ضمن بهسازی و تأمین روشنایی ۱۵ پل عابر پیاده در نقاطی همچون بزرگراه های آزادگان، شهید تندگویان، شهید کاظمی و پل های سواره رو، نواقص آن ها نیز رفع شد.
او ایمن سازی جناغی های بزرگراه آزادگان را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر دانست و افزود: این فعالیت با هدف افزایش ایمنی تردد در بزرگراه ها و کاهش مخاطرات ترافیکی در قالب نصب و ترمیم علائم ایمنی و چرخش صحیح علائم در چندین نقطه از بزرگراه شامل کاشن تانک، بشکه ترافیکی و استوانه ایمنی انجام شده است. همچنین طی فعالیت های اجرایی اخیر ۴۰ گاردریل در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادان تا حدفاصل پل شهید کاظمی تعویض و نصب شد.
هدایت در ادامه از ایمن سازی بزرگراه شهید رسولی با نصب تابلوهای خطرنما خبر داد و بیان کرد: طی این عملیات بیش از ۱۰۰ تابلوی خطرنما در این محور مواصلاتی پراهمیت تا ابتدای بزرگراه امام علی (ع) نصب شده است.
 

۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 16499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =