تجلیل از خانواده معظم شهید داود عزتی در منطقه ۱۹

کارگروه ویژه طرح محله شهید در منطقه۱۹ این بار میزبان خانواده معظم شهید داود عزتی در شهرک رسالت بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، «محله شهید» طرحی است که در راستای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر هر هفته در نواحی این منطقه در قالب تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، رسیدگی به درخواست ها و نگهداشت محل سکونت این عزیزان انجام می شود. این بار نیز این طرح با اجرای کارویژه تجلیل از خانواده معظم شهید داود عزتی با حضور شهردار ناحیه و ممیز امور مناطق در اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر این منطقه در شهرک رسالت (ناحیه ۵ ) اجرا شد.  
در این برنامه که با برپایی میز یادبود مقابل درب منزل شهید همراه بود، ضمن قرائت قرآن، مرثیه سرایی و قرائت وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شهردار مدرسه ناحیه ۵، از خانواده معزز شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس، شهید داود عزتی با اهدای لوح و تابلوی تصویر شهید تجلیل و قدردانی شد.
براساس این گزارش طرح محله شهید بعنوان یکی از محورهای اصلی طرح تحول در نگهداشت شهر در ششمین مرحله اجرایی با تکریم و تقدیر از خانواده شهیدان سید علی خرازانی تفرشی در خانی آباد نو جنوبی، محمد یعقوبی در محله شریعتی جنوبی، اسداله راستخانه در محله اسماعیل آباد و حسین اکبری در روستای مرادآباد اجرو شد.
براساس این گزارش؛  در قالب اجرای این طرح، سیمای بصری معابر با اقداماتی همچون نظافت و پاکسازی معبر، لایروبی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، اجرای طرح کاپ، طعمه گذاری، رنگ آمیزی دیوار، حذف زواید بصری و... با بکارگیری بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی، نونوار شد.

۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 16509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =