ایجاد تحول بنیادین در فروشگاه‌های شهروند برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان

مدیرعامل شرکت شهروند در بازدید از فروشگاه بهاران بر لزوم توسعه خدمات به مشتریان به عنوان یک مزیت رقابتی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در بازدید از فروشگاه بهاران با اشاره به اهمیتِ تامین حداکثری نیاز ساکنین این منطقه و مشتریان فروشگاه‌های شهروند بیان کرد: صنعت خرده فروشی مستلزم آن است که همسو با دانش روز و تحول ایجاد شده این صنعت، نیاز مشتریان را تامین کنیم، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز باید بتواند ضمن حفظ پویایی و به روزرسانی در خدمات ارائه شده، مجموعه کامل‌تری از خواست و نیاز شهروندان را فراهم کند.

قربانیان با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شاهد یک تحول بنیادین در خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود، گفت: این خدمات گسترده و متنوع است که می‌تواند به عنوان مزیت رقابتی فروشگاه‌های شهروند شناخته شود. تنوع مطلوب کالا و تمرکز بر اصل خدمت‌رسانی به مشتریان مساله مهمی است که می‌تواند شهروند را از سایر رقبای خود متمایز کند.

او در خصوص ایجاد تحول در حوزه فروش و توسعه خدمات فروشگاه‌های شهروند گفت: در تلاش هستیم شهروند را به عنوان یک فروشگاه پیشرو در عرصه خرده فروشی معرفی کنیم و با اراده‌ای که در مدیریت شهری و کارکنان توانمند مجموعه شهروند وجود دارد، امیدوار هستیم به زودی شاهد یک تحول اساسی در ساختار فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند باشیم.

مدیرعامل شرکت شهروند صندوقداران را سفیران فروشگاه‌های شهروند دانست و گفت: حضور موثر و همیشگی صندوقداران در سنگر خدمات‌دهی به مشتریان یک مساله غیر قابل انکار است. با تکیه بر توان و انگیزه این گروه از همکاران، می‌توانیم تصویر و خاطره‌ای درخشان از برند شهروند در اذهان مشتریان به یادگار بگذاریم. 

قربانیان همچنین در حاشیه بازدید از فروشگاه شهروند بهاران، با حضور در قسمت‌های مختلف این فروشگاه با کارکنان اداری، انبار و نیروهای مستقر در فروشگاه دیدار و گفتگو کرد. 

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با حضور در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) که با همت پایگاه بسیج شهروند در فروشگاه بهاران برگزار شد، ضمن دیدار و گفتگو با خانواده شهید مدافع حرم مرتضی مصیب‌زاده از این خانواده شهید تجلیل و قدردانی کرد.

۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 16529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =