احداث بوستان ده هزار مترمربعی به نام «حاج قاسم سلیمانی» در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ در دیدار خود با مردم که با حضور عضو شورای شهر تهران در مسجد امام رضا (ع) محله وصفنارد برگزار شد، از احداث بوستان ده هزار متر مربعی به نام حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی در این دیدار مردمی ضمن قدردانی از حضور محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران در دور دوم دیدار مردمی خود در مساجد اظهار داشت: بزرگترین پروژه منطقه و شهر تهران باغ راهی در شمال منطقه مزین به نام حضرت فاطمه (س) است که با دستور دکتر زاکانی باز طراحی آن صورت گرفته است و انشالله این طرح اجرایی می شود. 

او افزود: در جنوب منطقه خط راه آهن تهران - اهواز وجود دارد که در تلاش هستیم این خط راه آهن از این محله جمع آوری شود و بازدیدهایی به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دولتی صورت گرفته است، اما در حال حاضر تا زمان جمع آوری این خط راه آهن سه مسیر زیرگذر برای این خط دیده شده است.

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای طرح اتصال پل روی گذر در محور ایت الله سعیدی بین منطقه ۱۷به ۱۸ اشاره کرد، گفت: با راه اندازی این طرح که از سال آینده آغاز خواهد شد تردد خودرویی شهروندان بین دو ‌منطقه به سهولت امکان پذیر خواهد بود.

شنگی تصریح کرد: در نظر داریم در بهمن ماه سال جاری بوستان ده هزار متر مربعی در این محله به نام حاج قاسم سلیمانی احداث کنیم که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اردیبهشت ماه سال جاری این مجموعه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: در ۸ کیلومتر مربعی منطقه ۱۷ هیچگونه خاموشی وجود ندارد و تلاش کردیم در دو ماه اخیر در تمامی زیرگذرهای خودرویی و پیاده رو در حریم خط راه اهن تهران- اهواز روشنایی نصب کنیم.

شهردار منطقه ۱۷ عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مدیران شهری در نظر دارند رفت و روب محلات را به شکل اساسی دنبال کنند و در سال آینده طرح های توسعه محله ای را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

عضو شورای شهرتهران نیز در این جلسه گفت: اینکه آقای  شنگی شهردار منطقه ۱۷ در مساجد گوناگون محلات حضور دارند جای تقدیر و تشکر دارد.

سید محمد آقامیری اظهار داشت: از عمر مدیریت شهری ما در تهران نزدیک به چهار ماه می گذرد و توانسته ایم از مساجد ۲۲ گانه شهر تهران بازدید کنیم و با مردم دیدار داشته باشیم. 

او افزود: این دیدار ها دور از نگاه انتخاباتی و تبلیغاتی است و تنها هدف مان رفع مشکلات شهروندان است.

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 16575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =