دستور شهردار منطقه ۸ به نهادهای نظارتی برای بررسی دقیق کلیپ کودک زباله‌گرد

شهردار منطقه ۸ گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر دریافت وجه از عوامل غیرمجاز پسماند توسط ماموران شهرداری، دستور بررسی دقیق این موضوع را به نهادهای نظارتی داده ام.

به گزارش شهر، فاطمه تنهایی با اشاره به کلیپ زباله گردی که مدعی شده به ماموران شهرداری ماهانه پول می دهد، ضمن تشکر از حس مسئولیت پذیری شهروندان منطقه ۸ گفت: پدیده شوم زباله گردی به صورت غیرقانونی متاسفانه سال‌هاست که معضل شهرها است و هیچ کدام از این عوامل غیرمجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل و یا نیروی پیمانکار شهرداری نیستند و این موضوع اخیرا توسط نهادهای نظارتی به صورت مداوم کنترل می شود.

او تصریح کرد: همچنین مجددا به تمام پیمانکاران تذکر داده می شود که نسبت به برداشت مواد بازیافتی از مخازن پسماند سطح شهر خودداری کرده و صرفا با همکاری و آموزش شهروندان نسبت به تفکیک و دریافت پسماندهای بازیافتی از مبدا(منازل و ادارات) اقدام کنند.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: در این راستا با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی نیز طرحی درخصوص برخورد با خریداران ضایعات غیرمجاز در سطح شهر تهران به اجرا درخواهد آمد و همچنین شهروندان با حس مسئولیت پذیری می توانند با تفکیک پسماند از مبدا و محل تولید، گام مهمی در جهت کاهش پدیده شوم زباله گردی بردارند. سامانه ۱۳۷ نیز آماده دریافت درخواست های شهروندان جهت تحویل پسماندهای بازیافتی است.

تنهایی در پایان گفت: شهرداری منطقه نیز از شهروندان مطلع درخواست می‌کند در صورتی که اطلاعاتی از این افراد و یا هر گونه مدرک در این خصوص دارند با روابط عمومی شهرداری منطقه۸ و یا با شماره ۹۶۰۳۶۰۳۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 16622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =