ابلاغ پیام شهردار تهران به مناسبت آغاز سال نو میلادی به کلیساها و سفارتخانه‌های منطقه ۶

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ به همراه جمعی از مدیران شهری قلب پایتخت با حضور درکلیسای سرکیس مقدس، ضمن دیدار و گفتگو با اسقف اعظم ارامنه تهران و خانواده شهدای مسیحی پیام شهردار تهران را به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۲ به ایشان و مدیران کلیسا ابلاغ کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سعید تیموری سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی به همراه مدیران شهری منطقه با حضور در کلیساهای حضرت یوسف (ع) و سن توما ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی پیام تبریک شهردار محترم تهران را به کشیشان هر دو کلیسا بصورت جداگانه ابلاع کردند.

بر اساس این گزارش، ابراهیم وجدانی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی منطقه ۶  به نمایندگی از شهردار این منطقه و همراهی شهرداران نواحی با حضور در سفارتخانه های کشورهای بلغارستان، اندونزی و بنگلادش ضمن دیدار و گفتگو با سفرا، ابلاغ گر پیام تبریک سال نو میلادی شهردار تهران به ایشان بود.

در همین راستا سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران، رایان کشیش کلیسای حضرت یوسف (ع)   و  نینوس مقدس نیا کشیش کلیسای "سن توما" بطور جداگانه ضمن تشکر از خدمات و تعامل خوب شهرداری منطقه ۶، از شهردار تهران قدردانی کردند و همچنین هریک از سفرا ضمن خرسندی و تشکر از اقدام شهردار تهران، روابط فی ما بین دو کشور را حسنه خواندند و بر تحکیم این روابط و همکاری ها تاکید کردند.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 16633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =