بهسازی پل‌های عابرپیاده در منطقه ۲

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ گفت: در راستای بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان، بهسازی پل‌های عابر پیاده انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، امیر حسین حیدرنیا با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، بهسازی پل های عابر پیاده و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری اجرایی شد.
او با اشاره به اینکه رنگ آمیزی پل های عابر پیاده با هدف مناسب سازی و زیبا سازی انجام شد، افزود: به منظور افزایش رفاه و آسایش بیشتر شهروندان به خصوص افراد سالخورده، کودکان و بانوان در استفاده از پل های عابر مکانیزه و تردد در محل های نزدیک به این فضاها، رسیدگی به این پل ها با اولویت نقاط آسیب خیز در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.
حیدرنیا ادامه داد: در این راستا رسیدگی به وضعیت نورپردازی، شستشو، پاکسازی و رنگ آمیزی پل ها همزمان با طرح تحول نگهداشت شهر انجام شد.
او در خصوص رفع نواقص پل های عابر گفت: در این طرح موضوعی که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال انجام است، ضمن بازبینی پل های عابر مکانیزه و غیرمکانیزه در صورت داشتن معایب، مشکلات فنی رفع عیب و نقص می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است با اینگونه اقدامات مدیریت شهری، رضایت و رفاه هرچه بیشتر شهروندان افزایش یابد. 

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 16648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =