تلاش مدیران شهری برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان از اقدامات شهرداری

شهردار منطقه ۱۸طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت اجتماعی ‌و فرهنگی، شهرداران نواحی ۲ و ۴ و رئیس املاک و مستغلات منطقه را منصوب کرد.

به گزارش شهر و به نقل از عمومی شهرداری منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیران سابق گفت: ما خانواده بزرگ شهرداری هستیم و باید با  کمک یکدیگر در مسیر حرکت و با هدفی مشخص دست به دست همدیگر بدهیم تا مشکلات و معضلات اصلی را حل کنیم و امانت مردم را به صورت مطلوب به انجام برسانیم.

شهردار منطقه ۱۸ افزود: با عهده دار شدن مسئولیت  باید بدانیم این مسئولیت امانتی است در دست ما که باید با تجربه و مشاوره امین به نتیجه مطلوب برسیم و با تلاش ، عملکرد تاثیرگذار و نظارت مستمر همیشگی رضایتمندی را برای مردم ایجاد کنیم.

او اظهار داشت: با نگاه برنامه ریزی شده، نگاه بلند مدیران که بر پایه علم و آگاهی و روحیه جهادی و انقلابی است، می توانیم به اهداف سازمانی مطلوب دست پیدا کنیم و با کار ارزشمند خلاها را جبران کنیم .

شایان ذکر است طی این مراسم از زحمات امیر محمدی ، حسین هوشمند، علی  جعفری صامت قدرانی و رحیم محمد نژاد به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی، محمد جواد طاهری به عنوان شهردار ناحیه دو، انوشیروان امامی به عنوان شهردار ناحیه چهار و موسی علیپور زنوزی به عنوان رییس املاک و مستغلات منطقه منصوب شدند.

 

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 16660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =