پاسخگویی شهردار منطقه ۲۰ به شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸

شهردار منطقه ۲۰ از طریق تلفن ۱۸۸۸ به صورت مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان منطقه ۲۰ بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه به صورت مستقیم از طریق تلفن ۱۸۸۸ به پیامها و درخواستهای شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.

شهردار منطقه پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان، مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ها را از رویکردهای سامانه ۱۸۸۸ عنوان کرد.

حمیدرضا رمضانی مسئول سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۰ با بیان اینکه در این جلسه به صورت تلفنی به درخواستها و مشکلات ۸۴ نفر از شهروندان رسیدگی شد گفت: موضوعات مرتبط با حوزه شهرسازی ، عمرانی و ترافیکی مهمترین خواسته های طرح شده توسط شهروندان بود.

رمضانی با اشاره به ارتقاء کیفیت رسیدگی به پیام های مردمی افزود: میانگین کیفیت رسیدگی به پیام های مردمی در ۹ ماهه سال جاری ۹۹ درصد و میانگین کمیت رسیدگی ۹۹ درصد بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵ واحد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به پیام ها در منطقه ۲۰ در ۹ ماهه نخست سال جاری ۸ روز است که نسبت به مدت مشابه ۵ روز کاهش را نشان می دهد، افزود: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۳۴ فقره پیام جهت رسیدگی و پاسخگویی به این منطقه ارجاع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.

در این جلسه که در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد، معاونان فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی، امورشهری و محیط زیست، برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رئیس اداره بازرسی، رئیس اداره روابط عمومی و مسئول سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۰ نیز به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان بودند.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 16665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =