ساماندهی ۲۲ باب مغازه در راسته صافکارها و نقاش‌ها در منطقه ۹

در راستای طرح تحول نگهداشت شهر، طرح ویژه زیباسازی فضای شهری با ساماندهی تابلوهای اصناف و مشاغل صافکاری و نقاشی خودرو در محدوده غربی پایتخت انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح با همکاری شهرداری ناحیه یک با اداره ساماندهی و مشارکت صنف صافکاری و نقاشی خودرو انجام گرفته است.
او توضیح داد: در این طرح  همسان سازی تابلوهای تجاری، ساماندهی کرکره ها و دیوارها و درب های مغازه ها مدنظر بوده است.  
خسروی افزود: طرح ساماندهی تابلوهای صافکاری و نقاشی خودرو  برای  ۲۲ باب مغازه به اجرا در آمده و به این منظور ۱۸۰ مترمربع کرکره نیز رنگ آمیزی شده است.
او ادامه داد: همچنین ۲۷۵ متر دیوار و درب مغازه نیز رنگ آمیزی شده و زمان اجرای طرح هم یک هفته بوده است.
شهردار منطقه ۹ هدف از اجرای این طرح را مطالبات مردمی عنوان و تاکید کرد: زیباسازی فضای شهر و ساماندهی نمای بصری اصناف و مشاغل واقع در خیابان شهید مبینی نبش خیابان هاشمی و همجواری آن با اتوبان آیت الله سعیدی و تره بار آزادی و موقعیت خاص این محدوده به منظور سهولت در تردد شهروندان در اجرای این طرح مورد نظر است.
خسروی در خاتمه خاطر نشان کرد که در فاز بعدی به منظور رفع مشکل ترافیکی و روانسازی تردد شهروندان، با هماهنگی پلیس راهور قرار است تا از تابلوهای پارک ممنوع و حمل با جرثقیل در خیابان شهید مبینی استفاده شود.

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 16668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =