تعویض تابلوهای معابر شهری در منطقه ۸

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۸ از اجرای طرح جمع‌آوری و جایگزینی تابلوهای فرسوده در سطح معابر محله این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، منصوره السادات موسویان گفت: اداره زیباسازی باهدف بهبود فضای شهری، تعویض تابلوهای فرسوده معابر اصلی و شهری این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

او با بیان اینکه تعویض تابلوهای معابر شهری به طور مستمر در سطح محلات منطقه انجام می گیرد، افزود: در یک ماه اخیر تعداد قابل توجهی از تابلوهای معابر این منطقه تعویض شده اند، بخشی از این اقدام در معابر اصلی منطقه که به نوعی معابر فرا منطقه به حساب می آید صورت گرفته و برخی دیگر از این تعویض تابلوها در معابر محلی انجام شده است.

موسویان با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است،ادامه داد: در همین راستا رنگ آمیزی المان های ترافیکی با هدف زیباسازی مبلمان شهری اجرا شده است. 

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۸ خاطرنشان کرد: در صورتی که ساکنان منطقه ۸ خواستار تعویض تابلو فرسوده معابر محلی باشند، می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان تعویض تابلوهای فرسوده صورت گیرد.

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 16679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =