بهبود وضعیت مناظر شهری با اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۸

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ گفت که با اجرای طرح نگهداشت شهر، وضعیت مناظر شهری در این منطقه بهبود یافته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، امیرحسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان اینکه هدف از بهبود فضای سبز و اجرای طرح نگهداشت شهر، افزایش رضایت مندی شهروندان و ایجاد زیبایی بصری در محیط شهری است، گفت: به همت عوامل اجرایی اداره فضای سبز این معاونت و در راستای طرح توسعه فضای سبز شهری، عملیات کاشت گل و نشاء فصلی مناسب در سطح نواحی سه گانه صورت پذیرفته است.

او افزود: این اقدام در میادین قمر بنی هاشم در ناحیه‌ یک، میدان ۶۰ ناحیه دو و میدان امام رضا(ع) اجرا شده است.

عساری ادامه داد: رسیدگی و رفع پیامهای ۱۳۷، کف تراشی و شست‌وشوی مخازن به صورت دستی و مکانیزه، تعمیر مخازن و تعویض چرخ، شست‌وشوی انهار ، معابر و تابلوهای شناسایی معابر، حذف پوستر و برچسب و لایروبی انهار روباز و روبسته بخشی از فعالیت های طرح تحول نگهداشت شهر است که به شکل مداوم همه روزه در یک محله به اجرا در می آید.

او خاطرنشان کرد: نظافت باغچه و حذف پاجوش درختان و تشتک زنی، هرس درختان معابر، طعمه گذاری جانوران موذی، حذف زوائد فیزیکی در پیاده رو و... بخشی از خدمات ارائه شده در طرح تحول نگهداشت شهر شهید محور خواهد بود که در این منطقه دنبال می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ ابراز امیدواری کرد که با اجرای مطلوب و بهینه طرح تحول نگهداشت شهر در سطح محدوده منطقه، شاهد بهبود مناظر و جلوه های بصری شهری خواهیم بود.

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 16680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =