احداث ساختمان اسکان کارگری در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر از احداث ساختمان اسکان کارگری در  منطقه خبر داد و گفت: تسریع در خدمت‌رسانی و حضور به‌موقع در زمان ضروری از مهمترین عوامل توسعه ساختمان‌های اسکان کارگری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۴، رضا معلم در این باره گفت: پروژه اسکان کارگری چهارراه استقلال آغاز به کار کرده و در حال اجراست.
 او با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران، عملیات احداث ساختمان های اسکان کارگران در منطقه در دستور کار قرار دارد.
 معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند، افزود:  هر یک از این ساختمان ها با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه  و تهویه پیش بینی شده است.
معلم ادامه داد: در حال حاضر ۹ اسکان کارگری خدمات شهری، ۳۱ اسکان شامل ابنیه و  کانکس داخل نواحی و عرصه ها، یک اسکان کارگری اداره مسیل ها و دو اسکان در حال ساخت است.
او خاطرنشان کرد: این روزها  علاوه بر امکانات رفاهی کارگران، رعایت بهداشت و پروتکل ها از اهم وظایف مدیریت شهری به شمار می آید.

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 16685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =