برگزاری اولین رویداد استارت‌آپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست

اولین مسابقه و رویداد استارت‌آپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی در شهرداری منطقه ۲۲ تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، اولین مسابقه و رویداد استارتاپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی در شهرداری و  با همکاری شتابدهنده ذوق برگزار می شود.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این خصوص گفت: در راستای تقویت اکوسیستم نوآوری و ایجاد بستر فعالیت‌های دانش‌بنیان در این منطقه، اولین رویداد استارتاپی تخصصی حوزه پسماند و محیط زیست با هدف حل چالش‌های موجود در مدیریت شهری با رویکرد کارآفرینی در منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.

محمدی افزود: این رویداد در سه محور اصلی با موضوع مدیریت هوشمند در کاهش تولید و افزایش تفکیک پسماند از مبدا، ذخیره سازی جداگانه پسماند، جمع آوری و انتقال پسماند و یک محور فرعی با عنوان پوستر فرهنگ سازی در کاهش پسماند و حفظ محیط زیست برگزار می شود.

گفتنی است؛ مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی از ۶ آذر تا ۲۴دی ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت www.smart۲۲.ir است و بعد از داوری و بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیات داوران، اختتامیه رویداد در اوایل بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در شهرداری منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.

علاقمندان می توانند ضمن ارسال طرح‌های پیشنهادی خود از طریق دبیرخانه هوشمندسازی منطقه۲۲، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۰۷۴۹۹- ۰۲۱ و شماره موبایل ۰۹۱۹۸۳۳۱۲۰۰تماس حاصل کنند.

در پایان این رویداد به ۱۵ طرح برگزیده توسط هیات داوران نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است.

https://www.aparat.com/v/F4Rw5

انتهای پیام 

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 16701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =