یک باغ به فضای سبز منطقه ۹ اضافه می‌شود

عضو شورای شهر تهران گفت: با پیگیری کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، یک باغ به فضای سبز منطقه ۹ تهران افزوده می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در جریان بازدید از منطقه ۹ شهرداری تهران با حضور شهردار و شورایاران در جریان مشکلات منطقه قرار گرفت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: این منطقه یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر تهران است و از نظر داشتن فضای سبز نیز یکی از مناطق ضعیف تهران است.

پیرهادی تاکید کرد: در بازدید از این منطقه طی تماس تلفنی با آقای مختاری رئیس سازمان بوستان‌های شهر تهران، قول خرید یک باغ در این منطقه و اضافه شدن به فضای سبز به شهروندان داده شد.

او اضافه کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده، ظرف دو هفته یک باغ از سوی شهرداری معرفی و از سوی سازمان بوستان‌ها خریداری می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کمبود سرانه فضای سبز یکی از مشکلات تهران است که در دوره جاری شورای شهر، تلاش داریم این مشکل رفع و به سرانه فضای سبز افزوده شود.

انتهای پیام 

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 16711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =