امضای تفاهم نامه میان ستاد سمن ها و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران

با انعقاد تفاهمنامه همکاری میان ستاد سمن های شهر تهران و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران از این پس ضمن برگزاری دوره های رایگان ویژه سمن ها، برای دریافت مدرک کارشناسی نیز به اعضای سمن ها تخفیف داده می شود.

به گزارش شهر، صبح امروز تفاهمنامه همکاری های مشترک ستادسمن های شهر تهران و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد سمن های شهر تهران و سعید نبوی مدیرعامل مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه ارائه تسهیلات ویژه از سوی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران به سازمان های مردم نهاد معرفی شده از سوی ستاد سمن ها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه سمن ها است.

احمد علوی به فرهنگ حاکم بر جامعه ایران اشاره کرد و گفت:  در کشور ما هم بخاطر فرهنگی که به واسطه مسائل اعتقادی حاکم است از فعالیت های مردم نهاد استقبال می شود. اما آنچه مورد نیاز است و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند، تقویت و توان افزایی این مجموعه ها است.

با انعقاد این تفاهم نامه سمن ها می توانند از دوره های آموزشی بلند مدت شامل دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی مرکز علمی کاربردی مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران با تخفیف بهره مند شوند.

همچنین ارائه تخفیف بر روی سایر دوره ها، مشاوره ها و آموزش های این مرکز نیز با معرفی نامه ستاد سمن ها میسر شده است که روی یک کلاس آموزشی داده می شود.

برگزاری دوره های آموزشی ویژه سمن ها نیز در این تفاهم نامه پیش بینی شده است که مشتمل بر ۶ دوره آموزشی در قالب ۱۶ جلسه کلاس می شود. این کلاس ها از امروز ۲۲ دی ماه تا آخر سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده و به صورت رایگان و اعضای سمن ها می توانند با مراجعه به سایت ستاد سمن ها، صفحات این ستاد در شبکه های اجتماعی و یا تماس تلفنی ثبت نام و در آنها شرکت کنند.

حمایت از تهیه محتواهای آموزشی و چاپ نشر مکتوبات مورد نیاز سمن ها نیز از دیگر مفاد این تفاهمنامه به شمار می رود.

انتهای پیام/

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 16716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =