مسجد پایگاهی برای پیگیری و رفع مشکلات شهروندان است

عضو و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همراه با شهردار منطقه ۱۹، با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله نعمت آباد، با شهروندان منطقه ۱۹ دیدار و گفت و گو کردند.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار که پس از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از مسئولان شهرداری صورت گرفت، از نزدیک در جریان نیازهای مسجد و مطالبات شهروندان این منطقه در حوزه مسائل شهر و شهرداری و شورا قرار گرفت. 

او افزود: دیدارهای مردمی با محوریت مساجد و خدمت به شهروندان صورت می گیرد. درواقع، این اماکن مقدس پایگاهی برای حضور همه اقشار مردم و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات آنان از دل محلات است.

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز در این دیدار مردمی ضمن بررسی مشکلات مطرح شده شهروندان، حضور اعضای شورای شهر بین مردم را فرصتی مهم و مغتنم برای خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان اعلام کرد و در ادامه از نگاه ویژه شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران به مناطق جنوبی سخن گفت.

به گفته او؛ بخشی از مشکلات و نیازهای محلات ناحیه ۳ در بازدیدهای میدانی از این محدوده، احصاء و مورد پیگیری قرار گرفته است. 

این مسئول تراکم، محدودیت تثبیت تجاری و طرح تفصیلی را از عمده مسائل در این محدوده عنوان کرد و افزود: با رفع مشکلات در این خصوص، مجوزهای قانونی و ساخت و ساز اصولی و مهندسی در این محدوده انجام خواهد شد.

هدایت حل مشکلات خلازیر و کوره های آجرپزی را ظرفیت خوبی برای تأمین سرانه ها، توسعه اقتصادی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام 
 

۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
کد خبر: 16722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =