قهرمانی منطقه۹ در مسابقات تکواندو پسران محلات ۲۲گانه تهران

در پایان مسابقات قهرمانی تکواندو محلات ۲۲گانه شهرداری تهران، در بخش پسران تیم منطقه٩ توانست با اقتدار و کسب ۶۹ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مسابقات تکواندو لیگ محلات مناطق ۲۲گانه شهر تهران، تحت عنوان جام پرچم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رده سنی نونهالان در گروه پسران با حضور ۱۱۴ هوگوپوش و به میزبانی شهرداری منطقه ۹، با همکاری هیأت تکواندو استان تهران در سالن تکواندو زنده یاد سیدسعید مهمین برگزار شد.
در پایان این رقابتها، تیم منطقه ۹ با کسب ۵ نشان طلا، دو نقره و یک برنز و ۶۹ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
گفتنی است در بخش دختران هم تیم منطقه یک به مقام قهرمانی دست یافت.
مجید محمدسمنانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٩، ضمن حضور در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: خدا را شاکریم که پس از گذشت حدود دو سال از شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر ورزش، امروز شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی هستیم.
او برگزاری لیگ محلات را مسیری مناسب برای کشف استعدادهای ناب نهفته در محلات و مناطق دانست و افزود: باید راه را برای پرورش این استعدادهای آینده دار کشور هموار کنیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٩ ضمن تأکید بر تقویت شور و نشاط اجتماعی تصریح کرد: می بایست زیرساخت‌های مناسب ورزشی در مناطق با هدف افزایش نشاط اجتماعی و کشف استعدادها ایجاد شود.

انتهای پیام

 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 16748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =