ایمن‌سازی و رفع خطر از گودهای رهاشده در منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ با پیگیری و ابلاغ اخطاریه‌هایی به مالکان گودهای رهاشده و خطرساز از طریق مذاکره، اخذ حکم قضایی و پرکردن، اقدام به ایمن‌سازی و رفع خطر از این گودها کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه با بیان اینکه پرونده هایی درباره گودهای پرخطر در منطقه وجود دارد که برخی از آنها رفع خطر شده اند و چند مورد از این پرونده ها همچنان در جریان هستند، گفت: در بلوار نلسون ماندلا نبش خیابان گل آذین پروژه ای که ۸ سال بود بعد از گودبرداری متوقف شده بود با اخذ حکم قضایی و حضور عوامل اجرایی شهرداری ناحیه ۲، رییس اداره حقوقی منطقه و نیروی انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی در موقعیت ملک مذکور، نسبت به تخلیه ۲۰ کامیون خاک به منظور رفع خطر از گود اقدام شد.

جوانی به فرصت یک هفته ای به مالک گود رها شده اشاره کرد و  ابراز داشت: تمامی مسئولیت های ناشی از خطر این محل اعم از جانی و مالی برای عابرین و مجاورین بر عهده ذی نفعان است و چنانچه در مدت تعیین شده نسبت به فعال کردن کارگاه ساختمانی اقدام نکنند با توجه به حکم قضایی فعالیت و پرکردن گود رها شده از سوی ارگان های مربوطه انجام می شود.

شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این گودها در تقاطع میرداماد و ولیعصر(عج) جنب مجتمع پایتخت است که پس از پیگیری ها و اخطارهای مکرر شهرداری ناحیه ۶ به مالک، پس از حدود دو سال رها بودن گود، عملیات مقاوم سازی دیوارهای پیرامونی درحال اجرا است.

جوانی افزود: طبق آخرین گزارش بازدید از این ملک، ۱۲ عدد ستون بتن ریزی شده است و قالب بندی مابقی ستون ها در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: مالک می بایست با اجرای سقف زیرزمین هر چه سریعتر نسبت به تسریع عملیات رفع خطر از گود اقدام کند. در این راستا اخطار جهت ارائه گزارش مهندس ناظر مطابق با مرحله عملیات صادر و ابلاغ شده است. 

انتهای پیام 
 

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 16779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =