طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه ۱۱ آغاز شد

با آغاز طرح نهضت ملی درختکاری در منازل شهروندان منطقه ۱۱، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و یا مرکز تام این منطقه ثبت کنند تا نهال مناسب در منزلشان کاشته شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر آغاز طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان گفت: کارشناسان مرکز تام علاوه بر مراجعه به منازل شهروندان و کاشت نهال، ضمن پاسخگویی به سؤالات آنها درباره موضوعاتی نظیر کاشت، نگهداری از درختان، برگه‌های آموزشی هم توزیع می‌کنند.

مهرابی افزود: در این طرح، گونه های گیاهی از جمله افرا، چنار، بلوط، لیلکی، ارغوان، زیتون تلخ و انواعی از درختان مثمر مانند گردو، سیب و خرمالو که سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران است در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ ادامه داد: همچنین کاشت نهال ها توسط کارگران فضای سبز شهرداری و زیر نظر کارشناسان متخصص انجام خواهد شد و روش نگهداری آنها نیز در محل آموزش داده می شود.

به گفته مهرابی؛ این طرح که ازهفته گذشته آغاز شده است؛ با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از محیط ‌زیست و افزایش حس مسئولیت‌پذیری شهروندان به توسعه و حفظ فضاهای سبز شهری تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۱۱ می‌توانند درخواست خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به شماره ۶۶۳۸۴۹۶۱-۲ ثبت کنند تا در اسرع وقت با اعزام کارشناس، کاشت نهال مناسب در منازل آنها انجام شود.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 16793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =