یکی از نتایج اجرای طرح رصد، تهیه بانک اطلاعاتی مناسب از محلات است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بانک اطلاعات بسیار ارزشمندی در طرح رصد به دست آمد و اولویت‌هایی از مشکلات محلات شناسایی شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری در جریان چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش «طرح رصد» گفت: گزارش خوب در مورد طرح رصد نشان داد که رویکرد شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم میدانی است و اعضای شورای شهر اهل نشستن در دفتر های خود نیستند و به صورت میدانی مشکلات را حل می کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: طرح رصد یعنی توزیع عادلانه خدمت در میان محلات تهران و باید خدمات در لایه های اجتماعی انجام شود.

سروری عنوان کرد: بانک اطلاعات بسیار ارزشمندی در طرح رصد به دست آمد و اولویت هایی از مشکلات محلات شناسایی شد؛ همچنین شاهد هستیم به نوعی نخبگان و کنشگران محلات در تصمیم گیری مهم محلات مداخله داده شده اند و به نوعی شاهد یک نشاط اجتماعی در میان کنشگران محلات بوده ایم.

او ادامه داد: اشراف بر پروژه های شهری از نکته های مهم طرح رصد بوده است و همچنین پروژه های کوچک مقیاس نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفتند؛ از سوی دیگر همراهی اعضای مجلس شورای اسلامی شهر تهران در طرح رصد از نکات مهم و اساسی طرح رصد است.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 16828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =