افتخارآفرینی همکار شهرداری منطقه ۵ در جشنواره فیلم کوتاه ژاپن

"قربانی"، نام فیلم کوتاهی است که به‌تازگی در جشنواره Top Indie Film Awads ژاپن، جایزه بهترین "پیام فیلم" و بهترین "پیچش داستانی" را از آن خود کرده است. این فیلم به تهیه‌کنندگی و نویسندگی یکی از همکاران شهرداری منطقه ۵ ساخته شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، آیدین نادری نویسنده و تهیه کننده فیلم کوتاه "قربانی"، در اداره اجتماعی ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۵، مشغول به کار است. او به تازگی جایزه بهترین "پیام فیلم" و بهترین "پیچش داستانی" را از جشنواره Top Indie Film Awads ژاپن بابت فیلم جدیدش، "قربانی" دریافت کرده است. 
نادری با بیان اینکه از سال ۹۰ به عنوان کارمند شهرداری مشغول به کار است، در مورد فعالیت های خود در عرصه سینما اظهار داشت: از سال ۸۷ وارد این حوزه شدم و سال ها به عنوان مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی پروژه ها در سینما فعالیت می کردم.
او با اشاره به فیلم "قربانی"، اولین ساخته خود به عنوان تهیه کننده و نویسنده، اذعان داشت: این فیلم کوتاه به مدت ۲۱ دقیقه با موضوع تلقین و دروغ است. دروغ در این فیلم به اشتباه موجب مرگ یکی از اعضای خانواده می شود. 
نادری با اشاره به فعالیت های خود در حوزه شهری ادامه داد: در سریال "آوای باران" که به آسیب های اجتماعی نگاه ویژه ای داشت، از عوامل پروژه بودم. خوشبختانه این سریال به خوبی دیده شد و شخص شهردار وقت، آقای قالیباف از این کار تجلیل کردند. در آن برهه زمانی، اولین گروهی بودیم که سرای محلات را به عنوان لوکیشن فیلم انتخاب کردیم تا بهتر دیده شود و شهروندان با این مکان آشنا شوند.
این فیلمساز جوان با بیان اینکه شهرداری تهران نیز می تواند به حوزه فیلمسازی وارد شود، تاکید کرد: شهرداری می تواند با ورود به این حوزه از مشکلات شهری و آسیب های اجتماعی به شیوه بهتری سخن بگوید.

انتهای پیام

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 16849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =