خط ۲ مترو از ایستگاه‌ فرهنگسرا به پایانه شرق می‌رسد

شهردار منطقه ۱۳ از اتصال خط دو مترو به پایانه شرق تهران همزمان با بهره‌برداری از این پایانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، گفت : تکمیل پایانه شرق و اتصال خط دو مترو تهران به این پایانه وارد فاز اجرایی شده و در صورت تأمین منابع لازم، در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
او افزود : با توجه به تاکید شورای ششم شهر تهران مبنی بر تکمیل و بهره برداری از پایانه جدید شرق تهران و سیاست های شهردار تهران مبنی بر توسعه حمل و نقل شهری ، جلساتی نیز با حضور مدیر عامل سازمان پایانه ها و مدیرعامل مترو در محل پایانه شرق تهران برگزار و در خصوص پروژه تکمیل و توسعه پایانه شرق و امکان اتصال خط دو مترو به این پایانه بحث و تبادل نظر شد. 
شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه در طرح موجود، خط ۲ مترو در منتهی‌الیه شرقی تا پایانه جدید شرق توسعه می یابد، گفت : تکمیل و افتتاح پایانه شرق ، یکی از مهم ترین اولویت های شهرداری منطقه ۱۳ است و این پروژه در کاهش ترافیک و ایجاد نظم و انضباط شهری نقش موثری دارد.
علی احمدی اظهار داشت: با تکمیل پایانه شرق و ایجاد امکان اتصال بخش شرقی خط دو مترو از ایستگاه فرهنگسرا تا پایانه شرق به طول ۴ کیلومتر،  کارکرد این پایانه و خط ۲ مترو به صورت همزمان ارتقا می یابد.
او خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان پایانه ها و شرکت مترو و تامین منابع لازم ، فاز یک طرح مذکور در شش ماه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 16862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =