استاندار تهران: استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی در حل مسائل اجتماعی استان تهران اولویت دارد

استاندار تهران گفت: واگذاری حداکثری فعالیت‌ها به گروه‌های مردمی و حلقه‌های در حوزه اجتماعی شناسایی و فعال شود.

به گزارش شهر، نشست محسن منصوری استاندار تهران با همکاران حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، محمدمهدی کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، علیرضا ذاکریان مدیرکل اجتماعی و سیاسی استانداری تهران برگزار شد.

منصوری در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی و پیشرو بودن این حوزه اظهار داشت: ماموریت‌های مهم این حوزه باید با گفت و گو و ارائه راهکار پیگیری شود، در این زمینه آموزش و فرمانداران و بخشداران اولویت دارد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و کادرسازی افزود: ساماندهی گروه‌ها و تشکل های مردمی مورد مطالبه مقام معظم رهبری است و در این زمینه نظر ایشان واگذاری حداکثری فعالیت‌ها به گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی است که این امر باید در حوزه اجتماعی شناسایی و فعال شود.

استاندار تهران عنوان کرد: برنامه استانداری برای آسیب های اجتماعی اهمیت دارد، باید طرح برای مسائل داشته باشیم از جمله در مورد مهاجرت چرا که سالانه ۳۰۰ هزار نفر به جمعیت استان اضافه می‌شود.

منصوری سپس گفت: باید موضوعات به صورت تخصصی بررسی شود، چرا که تهران الگویی برای کل کشور است و می‌توانیم اثرگذار باشیم؛ از اینرو مسائل سیاسی و اجتماعی تهران باید به درستی مدیریت و برنامه‌ریزی شود.

گفتنی است؛ در این جلسه همکاران به بیان مسائل و مشکلات خود در زمینه تقویت ساختار نیروی انسانی در حوزه اجتماعی، پیگیری وضعیت ایثارگران، موضوع مسکن و دیگر موضوعات پرداخته و استاندار تهران دستورات لازم برای پیگیری درخواست‌ها را صادر کرد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 16876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =