بازدید اعضای شورا از مناطق به بودجه‌ریزی درست برای سال آینده کمک می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: حضور اعضای شورای شهر در مناطق، به بودجه‌ریزی درست برای سال آینده کمک می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ مهدی بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با حضور در بین نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) محله گلچین در قالب برنامه میز خدمت اظهار داشت: از وظایف شورای شهر تهران سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر نحوه خدمات رسانی مدیریت شهری است، همچنین شورایاران بازوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران هستند که بر فعالیت های مدیریت شهری نظارت دارند.

او افزود: به اتفاق اعضای شورایاری در شش محله محدوده ناحیه دو منطقه ۱۷ حضور پیدا کردیم و از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار دادیم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: حضور اعضای شورای شهر در محلات به بودجه ریزی درست برای سال آینده کمک می کند.

بابایی خاطرنشان کرد: از مهم ترین مشکلات محلات منطقه ۱۷ بافت فرسوده است که در این دوره از مدیریت شهری تلاش داریم این مشکل را رفع کنیم.

در حاشیه میز خدمت تعدادی از اعضای شورایاری محلات ناحیه دو منطقه خواستار رفع بافت فرسوده این محلات جنوبی پایتخت شدند.

همچنین بابایی پیش از حضور در مسجد امام خمینی (ره) به اتفاق مدیران شهری منطقه ۱۷ با دبیران شورایاری شش محله ناحیه دو  در ساختمان سرای محله زهتابی دیدار داشت و در جریان کمبودها و مشکلات این محله قرار گرفت.

این عضو شورای شهر تهران به همراه مدیران شهری و دبیران شورایاری محلات شش گانه ناحیه دو از پروژه های در حال ساخت این محدوده بازدید کرد و در جریان روند فعالیت عمرانی آن ها قرار گرفت.

ایستگاه پسماند خشک و باغ سبزی از مهم ترین پروژه های مورد بازدید این عضو شورای شهر تهران از منطقه ۱۷ بود که او خواستار رفع محیط بی دفاع شهری در محله وصفنارد در همجواری ایستگاه پردازش پسماند خشک شد.

 مجموعه فرهنگی ورزشی نیمه کاره ، احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران- اهواز، جمع آوری پل قلعه مرغی، کندرو پل قلعه مرغی ، مشکلات زیست محیطی ایستگاه بازیافت و مشکلات پایانه برزو از جمله پروژه های مورد بازدید بود.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 16889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =