تقدیر اعضای شورای شهر از تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران

مهدی پیرهادی، علیرضا نادعلی و سید احمد علوی، سه عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در چهلمین جلسه این شورا از اقدامات و فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در حوزه تبلیغات فرهنگی متناسب با ایام به ویژه پویش مادران شهدا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران،  مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اقداماتی که امروز منتشر شده تصاویری از مادران شهداست که به مناسبت وفات حضرت ام البنین علیه السلام انجام شده و کار خلاقانه و نوآورانه ای است. همچنین تشکر می کنم از اقدامات این سازمان در اکران طرح های روز پرستار، تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب، توانمندی‌های ایران ساخت در هفته پژوهش و شهدای شب یلدا. این اقدامات و فعالیت های گسترده در زمان کوتاه انجام شده است.

در ادامه این جلسه همچنین علیرضا نادعلی "سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید بیش از این هفته به موضوع شهدا و خانواده های آنها پرداخت، افزود: مقام معظم فرمودند که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان در این افتخار بزرگ و ایثار بزرگ کمتر از آنها سهم نداشته اند.

او ادامه داد: سازمان زیباسازی به درستی و خلاقانه، اتفاق جالبی را رقم زد. شهرداران محترم نه تنها در این دوره بلکه در ادوار مختلف همواره نسبت به خانواده شهدا توجهاتی داشته اند. ما هرکجا و در هر منطقه ای که رفتیم خانواده های شهدا از اقدامات بخش ایثارگران شهرداری تقدیر و تشکر کرده اند.

سید احمد علوی هم تذکر خود را با تشکر از شهرداری آغاز کرد و گفت: دوستان اشارات خوبی داشتند؛ کار خوب هم دیده می شود و رضایت خدا و مردم را به همراه دارد.

او ادامه داد: اعضای شورا و گروه های مختلف با گرایش های مختلف از سازمان زیباسازی شهر تهران قدردانی کردند و کار خوب دیده می شود و مورد اقبال هم قرار می گیرد.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 16912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =