شورای ادبی- فرهنگی زیباسازی شهر تهران تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست هم‌اندیشی با جمعی از نویسندگان و شاعران برجسته شهر تهران که در عمارت عین الدوله برگزار شد، گفت: در نظر داریم برای بهبود فعالیت‌هایمان در حوزه زیباسازی شهری، و همچنین ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی، کارگروه‌های تخصصی راه‌اندازی کنیم که از آن جمله می‌توان به تشکیل شورای ادبی – فرهنگی اشاره کرد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، عمارت عین الدوله (نگارخانه برگ)، میزبان نویسندگان و شاعرانی همچون علیرضا قزوه، محمدرضا سرشار، ناصر فیض، علی مودب، امید مهدی نژاد، داوود امیریان و حامد عسکری بود. دیداری که در آن موضوعات اجرایی فرهنگی و ادبی مرتبط با شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با هدف هم اندیشی به منظور افزایش تعامل بین سازمان زیباسازی شهر تهران با ادبا، نویسندگان و شاعران برگزار شد؛ مواردی با موضوعات مختلف حوزه زیباسازی شهری مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر نقش موثر نویسندگان و مولفان در توسعه فرهنگ و ارتقای جامعه، گفت: مقوله زیبایی و فرهنگ در شهر از موضوعاتی است که دردوره مدیریت جدید شهری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در مسیر تحقق این امر برنامه ریزی های زیادی انجام شده است.
او با بیان اینکه امیدوارم همفکری و هم سویی دوستان فرهنگی و نویسنده به زودی تاثیرات خود را در ارتقا فرهنگ عمومی  شهر نشان بدهد، ادامه داد:  ایده ها و نظرات اهالی فرهنگ به ویژه نویسندگان و شاعران در روابط شهروندی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، چرا که توسعه فرهنگی و خودباوری جامعه در گرو هم افزایی بین تمام دست اندرکاران و صاحب نظران است.
در ادامه این نشست، میهمانان حاضر در جلسه ایده ها و دیدگاههای خود در ارتباط با موضوعات مطرح شده را بیان کردند.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 16917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =