آموزش مهارت‌های مقدماتی و پیشرفته  دوچرخه‌سواری به بانوان در منطقه ۹

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ از پایان دوره مهارت‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته دوچرخه‌سواری طی ۱۱ جلسه به ۱۶۰ نفر از بانوان خبر داد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علی حیدری با اعلام این خبر گفت: دوره های آموزش دوچرخه سواری از ابتدای اردیبهشت ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد که این کلاس ها در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته  از ساعت ۹ الی ۱۳ در دو سانس برگزار شده است.
او افزود: خدا را شاکریم که توانستیم از طریق به کار گیری مربیان مجرب به ۱۶۰  نفر از بانوان منطقه ۹، مهارت های مقدماتی و پیشرفته  دوچرخه سواری را طی ۱۱ جلسه برای هر گروه بیاموزیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با اشاره به نقش محوری بانوان در حفظ و ارتقای سلامت اعضای خانواده تاکید کرد: سلامت زنان در ارتقای سلامت خانواده و جامعه نقش تعیین کننده ای دارد.
حیدری با اشاره به این که استقبال خوبی از سوی شهروندان منطقه ۹ در این خصوص صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ بتوان تعداد بیشتری از بانوان را آموزش داده و از این طریق در راستای توسعه حمل و نقل پاک، ترویج وتشویق شهروندان به ویژه بانوان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و محلی و در نهایت ارتقای سلامت عمومی جامعه گام  برداشت.
او ادامه داد: شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ در ناحیه یک به آدرس بزرگراه آیت الله سعیدی، ابتدای خیابان دامپزشکی و در ضلع جنوبی بوستان المهدی واقع است و شهروندان علاقه مند  به منظور کسب اطلاعات بیشتر از دوره  های جدید دوچرخه سواری شهری بانوان  در سال ۱۴۰۱ می توانند با شماره ۹۶۰۳۷۱۸۷ تماس بگیرند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ در پایان خاطرنشان کرد: احداث خانه دوچرخه در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ که با هدف ارتقاء فرهنگ استفاده از دوچرخه و تردد در سفرهای درون شهری در بین شهروندان بنا نهاده شده است به شهروندان این امکان را می دهد تا از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۹ صبح و ۱۲ الی ۱۳  با مراجعه به این مکان از دوچرخه سواری رایگان در فضایی امن با استانداردهای ترافیکی بهره مند شوند.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 16924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =