مدیریت شهری پایتخت تا حصول نتیجه پیگیر مطالبات آتش‌نشانان خواهد بود

در دیدار دو عضو شورای شهر تهران و معاون خدمات شهری شهرداری با نمایندگانی از پرسنل آتش‌نشانی، بر پیگیری مطالبات این افراد تا حصول نتیجه از سوی مدیریت شهری تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، امروز علیرضا نادعلی سخنگو و سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با همراهی جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران پای درددل نمایندگانی از آتش نشانانی نشستند که جلوی ساختمان شورای شهر تهران حضور یافته بودند. آتش نشانان حاضر از مشکلات معیشتی و صنفی سخن گفتند.

بر اساس این گزارش، یکی از نمایندگان آتش نشانان به وعده هایی که طی سالیان اخیر داده و عملیاتی نشده بود، اشاره کرد و گفت: مشکلات ما صنفی و معیشتی است. مدیران مجموعه شهرداری و شورا در دوره قبل وعده های توخالی دادند.  تامین مسکن، ترمیم حقوق و دستمزد و رفع مشکلات و موانع بیمه ای، موضوع سختی کار آتش نشانی، تجهیز و بروزرسانی ملزومات و ... از  جمله وعده هایی است که اجرایی نشده اند.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورا نیز گفت: بیشتر مشکلات پیش آمده بر گرفته از ضعف بسترهای قانونی است که باید برای اصلاح آن ها اقداماتی صورت گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تماس تلفنی که با شهردار تهران داشت جویای چگونگی پیگیری مطالبات آتش نشانی از زبان زاکانی شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز خبر از صدور دستوری جهت پیگیری تامین مسکن و سختی کار آتش نشانان داد.

او که روز گذشته در صحن شورا در دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۱ از تعهد به بدنه شهرداری تهران سخن گفته بود، افزود: ما متعهد به انجام خواسته های به حق آتش نشانان هستیم و از معاون خدمات شهری و معاونت منابع انسانی خواسته ام که در اسرع وقت پیگیر مطالبات عزیزان آتش نشانی باشند. امیدوارم به زودی خبرهای خوشی در این خصوص منعکس شود.

زاکانی یادآور شد: ما می دانیم که پرسنل شهرداری دغدغه های بسیاری دارند و به همین منظور با پایش مشکلات، پیگیری ۳۲ دغدغه عزیزان را در دستور کار قرار داده ایم.  

در ادامه، سخنگوی شورا با اشاره به اینکه مسئولان باید برای به سرانجام رساندن مشکلات مردم به خودشان وعده بدهند، افزود: مشکلاتی که از سوی عزیزان آتش نشانی عنوان می شود بیش از یک ماه است که از سوی شهردار و معاون خدمات شهری در حال پیگیری است.

نادعلی افزود: این اطمینان را می دهیم که شورای ششم تا به سرانجام رسیدن مطالبات کنار پرسنل زحمت کش آتش نشانی خواهد بود.

در ادامه، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز گفت: در شهرداری تهران  پیگیر تمام مسائل و مشکلات شما از جمله مسکن، معیشت و سختی کار و مسائل دیگر هستیم و این اطمینان را داشته باشید که هر شخص و نهادی بخواهد به واسطه خواسته های مشروع شما برایتان مشکلی ایجاد کند ما پیگیری خواهیم کرد.

بهرامی در ادامه بیان کرد: شما که آشکارا پیگیر مشکلات خود هستید یک حسن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 16994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =