۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 17016

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری برای برف‌روبی تا صبح امروز

جانمایی مخازن و دپوی شن و نمک در حدود ۹ هزار نقطه از پایتخت همزمان با بارش برف
آماده‌باش نیروهای خدمات شهری برای برف‌روبی تا صبح امروز

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جانمایی مخازن و دپوی شن و نمک در حدود ۹ هزار نقطه از پایتخت همزمان با بارش برف خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، علیرضا رباطی با اعلام این خبر گفت: در ماه‌های گذشته حدود ۳۰۶ دستگاه ماشین آلات مکانیزه برف روبی را در فازهای مختلف در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار دادیم. روز گذشته هم با توجه به پیش بینی بارش برف، تمامی نیروها در حالت آماده باش بودند و از همان ساعت اولیه که شرایط جوی تغییر کرد، ماشین‌الات در مکان های از قبل تعیین شده جانمایی شدند. 

او با اشاره به همکاری ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری همزمان با بارش برف عنوان کرد: همچنین، در حدود ۹ هزار نقطه از شهر تهران مخازن شن و نمک مستقر یا دپو شده اند تا در صورت نیاز توسط شهروندان استفاده شوند. 

رباطی در پایان گفت: با توجه به نشست برف روی شاخه های درختان به ویژه در مناطق شمالی، نیروهای خدمات شهری تا صبح امروز مشغول تکاندن برف از درختان و برف روبی اماکن عمومی همچون بوستان ها بودند تا درختان دچار شکستگی نشوند و شهروندان به سهولت در سطح شهر تردد کنند.

انتهای پیام 

۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 17016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =