۸۰درصد از انتصابات اخیر در شهرداری تهران را نیروهای جوان و کاربلد تشکیل می‌دهند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که ۸۰درصد از انتصابات اخیر در شهرداری تهران را نیروهای جوان و کاربلد تشکیل می‌دهند .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در نشست شورای مدیران منطقه که با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار، معاونان و مدیران این منطقه برگزار شد، گفت: : ۸۰ درصد انتصابات اجرا شده در بدنه شهرداری را نیروهای جوان، کاربلد و آشنا به مدیریت شهری تشکیل داده است که با توان بالایی که در آنها وجود دارد امیدواریم شهر به سمت شکوفایی و رونق پیش برود.

او تصریح کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است که بخشی از این افزایش مربوط به حقوق و دستمزد، حمل و نقل شهری و دیگر حوزه های خدمات رسان است.

کاشانی افزود: ضوابط دست و پا گیر در حوزه شهرسازی باید حل شود تا خدمات رسانی در بافت های فرسوده و ساخت و ساز تغییر کند و سیستم حمل و نقل شهری توسعه یابد.

حاجوی نیز در این دیدار به پروژه های منطقه اشاره کرد و گفت: تعامل با ارتش در خصوص بازگشایی بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری و آزادسازی ۱۵ هزار متر مربع تصرفی در گلابدره از اقدامات اجرایی در این مدت بوده است. همچنین، امیدواریم مقدمات اجرای پروژه بزرگ زیرگذر دزاشیب تا خیابان ولیعصر (عج) که طراحی آن از قبل انجام شده است را آغاز کنیم.

او ضمن تشکر از حضور حبیب کاشانی در منطقه ابراز امیدواری کرد که با راهبری های او و شورای اسلامی شهر تهران، سال آتی سالی پر خیر، برکت و خدمت برای شهروندان تهرانی و منطقه باشد.

انتهای پیام

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 17085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =