تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ در نشست تجلیل از بانوان مدیر، خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بانوان شد و گفت: باید با هم‌اندیشی یکدیگر در جهت ارتقای وضعیت شغلی بانوان منطقه تلاش کرده و گام برداریم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی در نشستی که به منظور تجلیل از بانوان مدیر منطقه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و جمعی از بانوان مدیر در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد، ضمن عرض تبریک روز و هفته مادر بیان کرد: در جامعه ما با توجه به اصالت و هویت اسلامی–ایرانی، بانوان نقش و جایگاه تعیین کننده دارند و در کنار تکریم و تجلیل از بانوان باید برای بهبود این جایگاه تلاش کرده و تصمیماتی اتخاذ کنیم تا بانوان بتوانند نقش های خود را به خوبی ایفا کنند.
او در ادامه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی بانوان در منطقه شد و ادامه داد: در این کارگروه با تعریف وظایف مشخص، اهداف مختلفی از قبیل مبادله اطلاعات و تجربیات در حوزه بانوان، بهره گیری از ظرفیت بانوان فرهیخته به منظور استفاده از تجارب علمی، فرهنگی و تخصصی دنبال شود.
شهردار منطقه ۱۳ در بخشی دیگر از سخنانش تصریح کرد: از وجود مقدس حضرت زهرا مرضیه (س) تعبیر به بهانه خلقت شده، این یک واقعیتی است که هم با روایات ما و هم با آن واقعیتی که در خارج می بینیم و تحلیل می کنیم، قابل درک و ملموس است.
او بیان کرد: زنان در بسیاری از مسئولیت ها، بسیار موفق و فعال هستند، به طوری که علاوه بر پذیرش مسئولیت اداره خانه و تربیت فرزندان و همسرداری، مسئولیت های اجتماعی بیرون از خانه را نیز عهده دار می شوند.
شهردار منطقه ۱۳ همچنین ضمن تجلیل از بانوان مدیر منطقه از آنها خواست طرح ها و نوآوری های خود را در جهت اجرایی شدن برنامه ها و ارتقای وضعیت بانوان ارائه کنند.

انتهای پیام 

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 17125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =