هوشمندسازی سیستم آبیاری بوستان سلیمانیه در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از آغاز فاز اجرایی عملیات هوشمندسازی شبکه آبرسانی بوستان سلیمانیه با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و نگهداری بهینه فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور با بیان این خبر گفت: در راستای مدیریت نوین شهری و کاهش هزینه نیروی انسانی، عملیات هوشمند سازی سیستم آبیاری بوستان سلیمانیه در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزارمترمربع آغاز و در مرحله اجراست.
سالاری پور بوستان سلیمانیه را یکی از بوستان های شاخص منطقه معرفی کرد و افزود: امکان ثبت و بررسی اطلاعات آبیاری در سامانه مرکزی با استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ و مدیریت بهینه آبیاری در فصول مختلف سال از مهمترین مزایای این روش است.
او افزایش ۹۰ درصدی راندمان آبی وکاهش هزینه های نگهداشت فضای سبز را از دیگر پیامدهای هوشمند سازی آبیاری برشمرد و گفت: حفظ و نگهداری فضاهای سبز و بوستان های شهری به اندازه احداث و توسعه آنها اهمیت دارد.
شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ بوستان در این منطقه، یادآور شد: بیش از ۹۵ درصد از بوستان های دارالمومنین تهران به آبیاری قطره ای به عنوان یکی از روش های نوین آبرسانی مجهز شده اند.

انتهای پیام

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 17142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =