احداث پهلوگاه اضطراری در حاشیه بزرگراه  شهید چمران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ از احداث پهلوگاه توقف اضطراری به منظور کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، امیرحسین حیدرنیا  با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات احتمالی گفت:احداث پهلوگاه توقف اضطراری به عنوان یکی از طرح های ترافیکی در بزرگراه شهید چمران محدوده آتی ساز اجرا شد.
او ضرورت ایجاد این پهلوگاه ها را توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، توقف خودرو به علت تصادف و یا امدادرسانی خودروهای امدادی اعلام کرد و گفت: از آنجا که توقف خودروها در حاشیه بزرگراه ممنوع است، این طرح با هدف افزایش ایمنی خودروهایی که به دلایل مختلف از جمله نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه این بزرگراه هستند در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
 معاون شهردار منطقه ۲ گفت:عملیات اجرایی احداث این پهلوگاه ها با هماهنگی پلیس راهور به طول ۱۲۰متر  در مسیر شمال به جنوب این محور، محدوده ساختمان های آتی ساز در دستور کار قرار گرفت.
حیدرنیا  احداث پهلوگاه در بزرگراه یادگار امام (ره) را ازدیگر اقدامات اجرایی  برشمرد و افزود: همزمان طرح تعریض مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگارامام (ره) برای ارتقای ایمنی بزرگراه انجام شد.
 او افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، کاهش تصادفات در محدوده فوق الذکر و عدم پس زدگی بار ترافیکی ناشی از توقف در متن بزرگراه را شاهد باشیم.

انتهای پیام 

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 17162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =