تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

شهردار منطقه ۱۹ از تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ۲۴ مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی، شناسایی و در پی صدور بند ۲۰ تعطیل و جمع آوری شدند. همچنین ۶ واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.
او در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.
 شهردار منطقه ۱۹ در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، ۶۷۲ مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.
هدایت ادامه داد: در همین راستا ۶۰ دریچه یکطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از ۲۰۰ بروشور آموزشی صورت گرفته است.
او گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده  ۷۱ قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شدند. 

انتهای پیام 
 

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 17183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =