ارائه سقف نهایی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در جلسه آتی شورا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه تلفیق کمیسیون بودجه گفت: جمع‌بندی کمیسیون تلفیق بر این شد که لایحه پیشنهادی شهرداری با سقف ۵۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، به عنوان بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱، در جلسه آتی به صحن شورا ارائه شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز جلسه کمیسیون تلفیق بودجه شورا با حضور اعضای هیات رئیسه و روئسای کمیسیون‌ها و همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این جلسه بیان کرد: در این جلسه نظریات کمیسیون درخصوص سقف بودجه پیشنهادی سال آینده و بخش درآمدهای آن مطرح شد که طی آن مبلغ ۵۲ هزار میلیارد تومان به عنوان یکی از گزینه های سقف بودجه مورد نظر ارائه شد.

سپس شهردار و معاونینش درمورد روش‌های تحقق این درآمدها و برنامه‌های خود سخن گفتند و پس از مطرح شدن دیدگاه‌های اعضای شورا، نهایتا تصمیم بر این شد که همان لایحه پیشنهادی شهرداری یعنی ۵۶ هزار و هشتصد میلیارد تومان، به عنوان سقف بودجه به صحن شورا ارائه شده و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

محمد آخوندی در این خصوص عنوان کرد: در نتیجه سقف درآمدی بودجه سال آینده در جلسه یکشنبه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ 

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 17199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =