بانوان می‌توانند در مشاغل حساس خدمات‌رسانی کنند

نشست صمیمانه شهردار منطقه ۲۰ با بانوان همکار به مناسبت گرامیداشت روز مادر و زن، در سالن اجتماعات مجموعه قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مادر و با بیان اینکه روز زن فرصتی برای بانوان جهت تقویت احساس مسئولیت است، گفت: بانوان در جایگاه های مختلف شغلی همواره از دقت نظر، نظم و سلامت شغلی بالایی برخوردار بوده اند و می توانند در ارتقاء جایگاه هر سازمانی موثر باشند.

ناظم رضوی افزود: در جایگاه هایی که معمولاً تصدی آنها در اختیار بانوان است تخلفات اداری بسیار کم بوده یا اصلا گزارش نشده است. این نکته به عنوان یک نقطه عطف و قابل اعتنا محسوب می شود که ثابت می کند بانوان می توانند در مشاغل حساس خدمت رسانی کنند.

او ادامه داد: اکثر بانوان علاوه بر مسئولیت کاری، مسئولیت رسیدگی به کارهای خانه و فرزندان را نیز برعهده دارند، و سعی ما این است تا در ساختار تشکیلاتی ادارات به گونه ای برنامه ریزی شود تا با فراهم سازی امنیت و آرامش بیشتر برای بانوان،از دغدغه خاطر آنها در محیط منزل کاسته شود.

شهردار منطقه اظهار داشت:  در دوران کرونا با اجرای دورکاری، تسهیلاتی برای بانوان دارای فرزند خردسال یا شرایط خاص فراهم شد و در نظر است تا از این پس نیز تسهیلات خوبی برای این افراد ایجاد شود.

او با تاکید بر اهمیت بهره گیری مناسب از ظرفیت بانوان بیان کرد: با توجه به تحصیلات، تمایلات و تجربیات بانوان شاغل در این منطقه می توانیم از پتانسیل آنها در جایگاه های تشکیلاتی بهره مند شویم.

 انتهای پیام 

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 17209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =