پاسخگویی مستقیم شهردار منطقه ۱۸ به شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸

شهردار منطقه ۱۸ در ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸، به درخواست‌های تلفنی شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، در ابتدای جلسه حجت اله فرجی رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران و داوود باقرزاده معاون اداره آمار و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرکز نظارت همگانی، گزارشی را در خصوص سامانه نظارتی  ۱۸۸۸ و پیام های سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۸ به صورت ویدیو کنفراس ارائه کردند.

در گزارش رییس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ پیامهای ماندگار یا دارای فراوانی دو منطقه ۱۸ و ۱۹ تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

پس از ارائه گزارش مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸، یعقوب هوشیار شهردار منطقه  ۱۸ گفت: سامانه ۱۸۸۸ از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری است. این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر کرده و با تلاش ‎های صورت گرفته و تلاش جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه ها بررسی و به درخواست های آن ها رسیدگی می شود چرا که وظیفه ما در شهرداری جلب رضایت مردم و تسهیل مشکلات آن ها است تا بتوانیم خدمتی به این مردم ارائه کنیم.

در پایان این جلسه یعقوب هوشیار به همراه مدیران ارشد شهری در منطقه به ۱۰۵ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند که بیشترین آنها در خصوص ساخت و ساز نواحی و سد معبر بود. همچنین دستورات لازم برای حل مشکلات آنها از سوی شهردار منطقه صادر شد.

 بر اساس گزارش ارائه شده از مرکز سازمان نظارت همگانی سازمان بازرسی ۱۸۸۸ و سامانه ۱۳۷، در ۱۰ ماهه نخست سال در منطقه ۱۸، ۷۰۹  فقره پیام ۱۸۸۸ و ۴۲۵۶۳ پیام از سامانه ۱۳۷ جهت رسیدگی و پاسخگویی به منطقه ارجاع شده است .

انتهای پیام

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 17245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =