آماده‌باش کامل نیروهای شهرداری منطقه ۴ برای بارش برف و باران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر، از اقدامات هوشمندانه و با درایت نیروهای خدمات شهری این منطقه در پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی همزمان بارش‌های فصلی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ رضا معلم با اعلام این خبر گفت: هرساله اقدامات ویژه پیشگیری از آبگرفتگی های فصلی در منطقه ۴ پیش از آغاز فصل پاییز شروع شده و به  صورت منظم و برنامه ریزی شده تکرار می شود.
او ادامه داد: از این رو، امسال نیز مثل همیشه با اقدامات انجام گرفته در زمان مناسب خوشبختانه در بارندگی های اخیر مشکل جدی را شاهد نبودیم و این روند همچنان تا پایان فصل بارش ادامه دارد.
معلم خاطرنشان کرد: نظافت و تمیزی جوی ها، کانال ها و مسیل ها یکی از اقدامات اصلی در پیشگیری از آبگرفتگی ها است و همانطور که بارها تکرار شده،  زباله های رها شده در شهر یکی از عوامل اصلی آبگرفتگی است که رسیدگی به این مهم،  شهر را از آبگرفتگی های احتمالی مصون نگه می دارد. البته، این امر کمک و یاری شهروندان فهیم را نیز می طلبد.
معاون شهردار منطقه ۴ در  ادامه گفت: بر این اساس، بازبینی نهرها، جوی ها، کانال ها، مسیل ها و نقاطی که بیشتر احتمال آبگرفتگی دارند به صورت روزانه انجام شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام 

۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 17269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =