نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار است/ نمایش آثار شهرداری در حوزه گردشگری

کاظمی «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته» را محلی برای ارائه فعالیت و دستاوردهای شهرداری تهران در حوزه گردشگری دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا شهرداری با سرمایه‌گذارها آشنا شود.

مهرشاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره جزئیات «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته» توضیح داد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران از نهم تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود؛ شهرداری تهران طبق سنوات گذشته در این نمایشگاه شرکت کرده است، اما با این تفاوت که امسال به صورت متمرکز حضور یافته است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اضافه کرد: با تأکیدی که معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران داشت، قرار شد که امسال مجموعه‌های شهرداری به صورت متمرکز در نمایشگاه شرکت کنند.

کاظمی با بیان اینکه تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به همراه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که فعالیت گردشگری دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: برج میلاد، شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، شرکت توسعه، سازمان فرهنگی و هنری(آژانس تهران گشت)، اداره موزه‌ها، باغ پرندگان، سازمان بوستان‌ها و ... از جمله زیرمجموعه‌های شهرداری تهران هستند که در سالن ۳۸ حضور دارند.

به گفته او؛ زیرمجموعه‌های شهرداری تهران آثار و فعالیت‌های مربوط به حوزه گردشگری را در «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته» به نمایش می‌گذارند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه شرکت‌هایی نظیر برج میلاد، اراضی عباس آباد و ... قابلیت‌های گردشگری خود را در قالب بروشور، ماکت، ویدیو و ... در معرض دید عموم قرار می‌دهند، افزود: این نمایشگاه مرکز گفت‌وگو، تبادل افکار و ایده با جذب گردشگر است و محلی برای آشنایی با افراد متخصص در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

کاظمی در ادامه تأکید کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته فرصتی است تا شهرداری تهران با شرکت‌های مختلف آشنا شود و در حوزه گردشگری شهری جذب سرمایه‌گذار داشته باشد.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 17293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =