افتتاح چند پروژه شاخص منطقه ۵ در دهه فجر

جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه، معاونین و رئیس ادارات برگزار شد و در این جلسه بر افتتاح چند پروژه شاخص در ایام دهه فجر تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات هفته گرامیداشت مقام بانوان و روز مادر پخش شد و سپس گزارشی از اقدامات مربوط به پویش آزادی مادران زندانی به شهردار منطقه ارائه شد.

در ادامه این جلسه، احسان شریفی شهردار منطقه به ضرورت اجرای برنامه های ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: آمادگی برای دهه فجر و میزبانی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در منطقه ۵ و همزمان انجام اقدامات مرتبط با زیباسازی و طرح نگهداشت شهر بسیار دارای اهمیت است .

او به ضرورت تقدیر از بازنشستگان محترم منطقه ۵ در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر باید بر محور سبک زندگی امام راحل اقدام و شخصیت والای امام خمینی (ره) را تبیین کنیم.

شریفی همچنین در جریان این جلسه این خبر خوش را اعلام کرد که در ایام الله دهه فجر چند پروژه شاخص در منطقه افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست گزارشی از بودجه ارائه شد و سپس شهردار منطقه بر گفتگو میان همکاران برای پیشبرد امور تاکید کرد.

شریفی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به مقوله نگهداشت شهر اذعان داشت و با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: با توجه به اوج گیری اومیکرون، ضرورت دارد تا موضوعات مرتبط با حوزه سلامت با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 17344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =