کاشت یک درخت به نیت هر شهید در بهشت زهرا (س)

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، به نیت هر شهید یک درخت را در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می‌کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، امیر رشیدی با اشاره به غرس ۳۰ هزار درخت به نیت ۳۰ هزار شهید آرمیده در این سازمان گفت: از روز ۱۲ بهمن ماه، به نیت هر شهید یک درخت در سازمان غرس می‌شود و این درختکاری در روزهای باشکوه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی در بهشت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد: در این زمینه اسناد و پیشنهادات اجرایی را به سازمان پارک ها و فضای سبز ارائه دادیم و پس از انجام مقدمات لازم و نهایی شدن این پروژه، بلافاصله مناقصه برگزار و زمان کاشت درخت ها نهایی شد.

رشیدی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، درخت ها و درختچه هایی برای این منظور غرس خواهد شد که نسبت به آب و خاک این منطقه مقاوم باشد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این مطلب که این درخت ها در سراسر سازمان و با اولویت گلزار شهدا کاشته می‌شوند، گفت: آخر بهمن ماه امسال هم طرح کاشت ۲۵ هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اجرا و عملیاتی خواهد شد.

او در خاتمه بیان کرد: موضوع فضای سبز سازمان برای ما حائز اهمیت ویژه است و در راستای بهبود وضعیت حوزه فضای سبز، عملیات به‌زایی، هرس، کوددهی و کند و کوب را از اوایل آذرماه آغاز کرده ایم که همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 17407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =