محلات منطقه ۱۹ رنگ و بوی انقلابی به خود گرفتند

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، محلات منطقه ۱۹ با آذین‌بندی و آماده‌سازی برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی این ایام، رنگ و بوی انقلابی به خود گرفتند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به توجه ویژه به نسل چهارم انقلاب (دهه هشتادی ها) و استفاده از مشارکت آنان در اجرای برنامه های دهه فجر گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه های ویژه ای با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل آموزش های شهروندی منطقه و اداره کل فرهنگی تدارک دیده شده که در محلات برگزار می شود.

او از آذین بندی، چراغانی و اکران بنرهای مناسبتی در محلات و معابر اصلی این منطقه با عنوان ویژه برنامه «کوچه انقلاب» خبر داد و افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی با محوریت بصیرت افزایی، ایجاد انگیزه و امیدآفرینی و همچنین ترویج وحدت و همبستگی ملی در محلات این منطقه تدارک دیده شده است.

او با اشاره به برپایی ایستگاه های فرهنگی در محلات ۱۳ گانه این منطقه افزود: این ایستگاه ها در قالب ارائه خدمات فرهنگی مختلف به شهروندان از قبیل مشاوره، کتابخوانی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری مسابقه نقاشی و طراحی با موضوع دهه فجر و...  راه اندازی شدند.

همچنین تکریم فرهیختگان بصورت غیر حضوری، برگزاری مسابقات دلنوشته، باز خوانی سرودهای انقلابی، مسابقه نقاشی وکتابخوانی، اجرای کمپین نصب پرچم، اجرای ویژه برنامه کوچه های انقلاب و خوانش خاطرات محله من از انقلاب در کانالهای مجازی سطح محلات، از دیگر برنامه های مناسبتی ایام الله دهه مبارک فجر است.

شهردار منطقه با اشاره به تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدای منطقه و عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا به مناسب دهه مبارک فجر ادامه داد: علاوه براین، به مناسبت این ایام تورهای مجازی و گردشگری در مکان رویدادهای انقلاب اسلامی، اجرای سرود گروهی و برنامه های مختلف هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیده شده است.

هدایت خاطرنشان کرد: به مناسبت مراسم راهپیمایی حماسه ۲۲ بهمن، شهرداری این منطقه آمادگی لازم را برای برپایی غرفه فرهنگی در قالب اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و برپایی غرفه های مختلف از جمله  نقاشی و طراحی، ورزش آقایان و ورزش بانوان، سلامت(خدمات مشاوره تغذیه و تست قند خون و فشار خون)، کارآفرینی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و برنامه های متنوع دیگر در خیابان آزادی نبش خیابان آذربایجان دارد.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 17449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =