لزوم استفاده از ایده‌های جدیدتر در حوزه ساخت و تجهیز مترو/نصب فیلتر دوده روی اتوبوس‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

شورای مدیران‌عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران در ابتدای این جلسه با عرض تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی باید خدمت‌رسانیِ شایسته به مردم را در دستور کارمان قرار دهیم و بتوانیم دغدغه‌های شهروندان را در حوزه حمل و نقل کمتر کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: باید بتوانیم تحولی در شهر ایجاد کنیم و رضایتِ حداکثریِ شهروندان را به دست بیاوریم. همچنین، بایود تلاش ‌کنیم حرمت و شأنِ واقعیِ مردم با ارائه خدمات بهتر حفظ شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر این که برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل و ترافیک به‌ویژه در موضوع تاکسیرانی باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم، اظهار کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی و خودروسازان برای توسعه ناوگان استفاده کنیم.

او با اشاره به اهمیت نصب فیلتر جاذب دوده در اتوبوس‌ها گفت: نصب این فیلترها را که به نفع شهر است و در کنترل آلایندگی هوا تاثیر زیادی دارد، به‌طور جدی دنبال می‌کنیم. در بحث کنترل کیفیت هوا باید مطالعات دقیقی از نحوه اجرای سوآپ در مناطق داشته باشیم.

شفیعی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی تاکید کرد: باید از روش‌های مختلف برای ارتقای انگیزه‌یِ کاری کارکنان بهره‌مند شویم و روی اهداف کاری‌مان تعصب داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با تاکید بر صرفه‌جویی، کاهش هزینه‌ و افزایش درآمد به‌عنوان یکی از سیاست‌هایِ معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: باید بتوانیم هزینه‌ها را کمتر کرده و با رویکردهای جدید درآمدزایی کنیم.

او با بیان این که در حال حاضر با کمبود و محدودیت منابع مالی مواجه هستیم، افزود: به دنبال یافتنِ راهکارهای مرتبط با افزایش درآمدزایی هستیم و در این زمینه به سراغ نخبه‌های اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی خواهیم رفت.

معاون شهردار تهران بیان کرد: در ساخت و تجهیز مترو باید از ایده‌های جدیدتر و با توجیه اقتصادی مناسب‌تر، استفاده کنیم و از اسراف و تبذیر بپرهیزیم.

انتهای پیام

شفیعی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم از ظرفیت شرکت‌های بخش خصوصی جهت توسعه و گسترش امور مربوط به حمل و نقل و ترافیک استفاده کرده و افق جدیدی در این حوزه ترسیم کنیم. همه اقدامات ما باید بر اساس چارچوب‌ها و ضوابط قانونی و در راستای هماهنگی با نهادهای نظارتی انجام گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه جلسه، دستورهای لازم را درخصوص انجام مناقصات پارکینگ‌ها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 17465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =